Köszönöm Istenem

Köszönöm édes Istenem, hogy felébredtem és
Te egy új nappal megajándékoztál engem.
Minden dicsőséget Neked adok szent Fiadért,
az én hű Megváltó Jézus Krisztusomért, hogy
megváltotta életem, és eltörölte szent vérével
bűneimet, örök élettel ajándékozott meg, és
átok helyett áldásokat adott nekem. Helyettem
ment fel a Golgotára, hogy életet adjon nekem,
hogy mind örökre majd Veled és
Krisztusommal lehessek fönn a Mennybe.
Hálával áldozom Neked édes Istenem, hogy
Szellemedből adtál nekem, és így Szent
Szellem által közösségben lehetek Veled, és
Szellem által dicsérhetlek és magasztalhatom
Szentséges nevedet.
Szent Vagy Te jó Uram, igen Szent ki a
dicséretek között lakozol, legyen áldott neved
édes Istenem.
Köszönöm Neked, hogy az imámat Te mindig
meghallgatod, és megválaszolod.
Magasztallak teljes szívemből és dicsérlek
Téged, mert hű Vagy Te minden gyermekedhez.
Édes jó Atyám áld meg minden gyermekemet,
családomat, testvéreimet, és azokat a
testvéreimet kiket Te adtál nekem, hogy
Krisztus Testében egységben és szeretetben
magasztaljunk Tégedet.
Minden dicsőséget Neked adok édes Istenem,
mert Téged illet minden dicsőség fönn a
Mennyben, és itt a földön lenn.
Szent Fiad a názáreti Úr Jézus Krisztus
nevében.
Ámen!