HÁLAADÓ IMÁDSÁG I.

Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

 Drága Jézus, köszönöm, hogy a Tiéd lehetek, hogy a gyermekednek tudhatom magam, hogy hitem, reménységem van, s tudom, hogy egyszer színről - színre megláthatlak Téged.

Hisz oly sokan élnek még Nélküled, szenvednek az gonosz nyomorgattatásától, s a kárhozat felé halad útjuk.

Hálát adok Neked Istenem! Amen.

HÁLAADÓ IMÁDSÁG II.

Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm, hogy minden nap felébredhetek, kinyílhatnak a szemeim, használhatom a lábaimat és elkezdhetek egy napot.  

 Hisz van, aki ágyban fekvő beteg, s minden napja csak fájdalom és
gyötrődés. Hálát adok Neked Istenem! Amen.

  HÁLAADÓ IMÁDSÁG III.

Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm, hogy adsz kitartást a sokszor fáradságos munkához,
és a kemény tanuláshoz.  

 Hiszen ma ez is kiváltság, ha van hol dolgoznom és eltarthatom a családomat, tanulhatok.
Hálát adok Neked Istenem! Amen.

  HÁLAADÓ IMÁDSÁG IV.

 Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm, hogy adsz erőt elviselni a mindennapi terheket,
és kudarcokat.

Köszönöm, hogy Eléd vihetem a gondjaimat, és biztos lehetek
abban, hogy Te mindenre megoldást találsz.

Hisz a világban élő emberek maguk próbálják cipelni a terheket, s elviselni a sikertelenségeket, de én az Élő Istenhez fordulhatok.
Hálát adok Neked Istenem! Amen.

 HÁLAADÓ IMÁDSÁG V.

Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm a társamat, akit e földi utamra mellém rendeltél, s gyönyörködik Lelked abban, ha a keskeny úton segíthetjük egymást. Hisz van, aki egyedül éli le életét, s ha elesik, nincs, aki felemelje Őt.

 Hálát adok Neked Istenem! Amen.

  HÁLAADÓ IMÁDSÁG VI.

 Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm a gyermekeimet, a családomat, a barátaimat, azokat az embereket, akiket nekem ajándékoztál, mert tudom, még ha meg is bántjuk egymást, a szeretet majd újra összetart minket,s ők mellettem állnak, és én is mellettük állhatok.  

Hisz van, akinek nincs családja, s magányosnak, elveszettnek érzi magát a hétköznapokban, és ünnepeken még inkább. Hálát adok Neked Istenem! Amen.

  HÁLAADÓ IMÁDSÁG VII.

 Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm Uram, hogy sokszor próbákon vezeted át utam, ami által erősödhetek, s a tapasztalatokból segíthetem a gyengébbeket.

Hisz Atyám vagy Te, ki engem, mint gyermekét tanít a keskeny útra, formálod jellememet, hogy gyönyörködhess bennem, s áldássá akarsz tenni a környezetem számára. Hálát adok Neked Istenem! Amen.

  HÁLAADÓ IMÁDSÁG VIII.

 Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm azt a helyet, amit a Te országod építésében nekem adtál, legyen az látványos, vagy elrejtett szolgálat. Téged dicsőíthetlek általa, s a Te akaratodat teljesíthetem.  

Hisz nincs dicsőbb feladat annál, mint az élő Istent szolgálni, és neki adni minden erőt, hogy épüljön az Ő országa. A világ teremtőjének szolgálni a legmagasabb hivatás, amit ember elképzelhet.
 Hálát adok Neked Istenem! Amen.

 HÁLAADÓ IMÁDSÁG IX.

 Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért.

Köszönöm Uram, hogy kegyelmeddel nap, mint nap lehajolsz Hozzám, hogy van még türelmed felém, hogy van lehetőségem megbánni a vétkeimet, s újra kezdeni Veled mindent. Ó, hányszor és hányszor újra kezdtem már és Te még mindig szeretettel várod a bocsánatkérő imáimat.   

Jézus! mi lett volna velünk, ha akkor nem vállalod a kereszthalált? Nem mehetnék Hozzád? Nem lenne újrakezdés. Nem lenne élet. Nem lenne üdvösség. Nem lennél az Atyám!   

Drága Bárány! Szívemből köszönöm, hogy megtetted értem!
 Hálát adok Neked Istenem! Amen.

Forrás ~ Internet


ÉV VÉGI HÁLAADÁS

Hálát adok Neked, Istenem!
Mindenért, amit adtál.
Mindenért, amit elvettél.
Mindenért, amit segítségeddel megtehettem.
Mindenért, amit megakadályoztál.
Minden örömért, amivel boldoggá tettél.
Minden szenvedésért, amivel formáltál.
Minden békés óráért, amivel széppé tetted életemet.
Minden problémáért, amitől megszabadítottál.
Minden jó tulajdonságomért, amivel szolgálhattalak.
Minden gyengeségemért, amivel alázatra tanítottál.
Minden erényért, amit nekem ajándékoztál.
Minden bocsánatért, amiből irgalmadat megismerhettem.
Minden szép emberi kapcsolatért, amivel gazdagítottál.
Minden emberért, akit tőlem elszakítottál.
A halálom időpontjáért és módjáért, amit nekem választottál.
A helyért, amelyet nekem országodban készítettél.
Hálát adok Neked, Istenem!