Istenem, köszönöm...

Istenem, köszönöm mindazt amit adtál,
Az éjt, a pihenést, a sok-sok szenvedést.
Köszönöm, amiért tűrni tanítottál,
A szenvedéseket, amiket a vállamra raktál.

Köszönöm az életet, ami eddig tartott,...
Köszönöm a békét, a sok lelki harcot.
Köszönöm jó Atyám, hogy lelkem hozzád vágyik,
Add, hogy legyen erőm egészen hazáig.

Köszönöm a látást, a két szememet,
Melyet gyógyítson meg a Te szent kezed.
Köszönöm az értelmet, a szót, a hallást,
Köszönöm az Igét, Krisztust, a vallást.

Köszönöm azt is, hogy szeretlek téged,
Köszönöm, hogy hívő fohászom megérted.
Köszönöm, hogy meghallod a jajkiáltást,
Köszönöm a sok-sok megbocsátást.

Sajnos bűnös vagyok, egyre csak vétkezem,
Add szent kegyelmedet, hogy csak a jót tegyem.
Ha Te nem vagy velem, én csak koldus vagyok,
De így veled gazdag, nagyon gazdag vagyok.

Minden Tetőled van, és minden Te általad,
Csak egy legyen az utam: a hit, és az alázat.
Uram! Ezen úton vezesd a lelkemet.
 
Köszönöm, hogy szereted a megtért gyermekeket.
Atyám! Bár a földön nincsen rá érdemem,
Tedd meg Szent Fiad, Jézusom nevében.
Hogy veled lehessek egykor a mennyekben.

Köszönöm, hogy Jézus Krisztusban felismertem
ISTENT a TEREMTŐ ÖRÖK ŐSATYÁT a Ml ÖRÖKKÉ
SZERETŐ ATYÁNKAT!

Ámen.