IMÁDSÁG MUNKA VÉGEZTÉVEL

Áldott Isten! Szent Atyám! Elfáradtam és érzem, hogy lankadoznak buzgóságom szárnyai! De csak a testem érzi a fáradalmakat, mert lelkemnek és hitemnek ereje most is töretlen! Köszönöm, hogy velem volnál munkálkodásomnak egész idején. Köszönöm, hogy erőt adtál, hogy a rám bízottaknak elegei tudjak tenni és méltónak találtassam a mi mindennapi kenyerünkre. Köszönöm, hogy ezt a kenyeret, amelyet lelkednek segítő erejével tudtam ma is megszerezni, megoszthatom szeretteimmel. Adj vidám lelkei és örömteli szívet, hogy ezeknek gazdagságával térhessek vissza otthonomba és a boldogságnak érzetével tudjak majd pihenni és őrző gondviselésedben bízva, tudjam békés álomra hajtani fejemet, hogy új napra virradva, testben és lélekben megerősödve tudjam folytatni azt a munkát, amelyet mára bevégeztem. Amen.

IMA A MUNKA VÉGEZTÉVEL

Atyám! Kezemmel és eszemmel dolgoztam, elfáradtam.
Adj testemnek pihenést, lelkemnek-szívemnek derűt,
hogy további tetteimbe örömet, lelket vihessek,
önmagamnak és másoknak hasznára válhassak. Amen.


Forrás ~ Internet